Leasingi, gwarancje, później żydBlackRaven pisze: ↑poniedziałek, 14 grudnia 2020, 11:48 CVT to porażka i nic tego nie zmieni a dowiesz się o tym jak łańcuch się trochę wyciągnie. Wracając do tunngu to tu jest profeska: https://www.fastchip.nl/shop/koleos-pro ... kit-detail
zwiększenie reakcji pojazdu na wciskanie gazu
Moderator: Grupa Moderatorów
- VoN
- administrator
- Posty: 5815
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: zwiększenie reakcji pojazdu na wciskanie gazu
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1339
- Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
- Renault: Laguna Coupe
- Silnik: 2.0 Dci
Re: zwiększenie reakcji pojazdu na wciskanie gazu
A potem ktoś z klubu kupi takie coś i będzie na Renault przeklinał.
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie
- VoN
- administrator
- Posty: 5815
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: zwiększenie reakcji pojazdu na wciskanie gazu
Dlaczego zakładasz że sprzedam komuś niesprawny samochód ? ludzie ogólnie przeklinają na Renault, przeważnie Ci którzy nigdy nie mieli z nimi do czynienia... tak samo może być z CVT znajomi mają nakręcone na tych skrzyniach po 150tyś (młode auta) i śmigają bezawaryjnie, równie dobrze może strzelić łańcuch rozrządu w 2.0 DCI bo też lubi, a ja mam dwa auta z tym motorem i sporym przebiegiem i nic....gdybanie zostawmy innymBlackRaven pisze: ↑wtorek, 15 grudnia 2020, 12:35 A potem ktoś z klubu kupi takie coś i będzie na Renault przeklinał.
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
-
- KLUBOWICZ
- Posty: 1339
- Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
- Renault: Laguna Coupe
- Silnik: 2.0 Dci
Re: zwiększenie reakcji pojazdu na wciskanie gazu
Nie chodzi że samochód będzie niesprawny tylko z obniżoną trwałością. Ja miałem CVT w Leksusie 300h i się z niej wyleczyłem na stałe. Co do przebiegu to pamiętaj że większość ludzi kupuje auta z przebiegiem większym niż 180 tys. Silnik (jako słupek) ma zrobić problem po 350 tys. (wymogi UE że nie wcześniej) Dlatego producenci celują w mniejszą żywotność osprzętu i to kosztowną bo np. EGR w VW Caravelle to koszt 6000 złoty. Lampy nowej generacji do np. Audi to koszt 15 000 złoty. Jak zmieniasz co 3-4 lata czy przed 200 tys. km to masz "wyjechane" problem ma kolejny nabywca. Ludzie to zrozumieją jak wezmą kolejny kredyt na naprawę. Wiem trochę chaotycznie napisane ale podałem przykłady sprzed 2 tygodni - kupił "nówkę" od pierwszego właściciela i się popłakał. Tak to wygląda z "nowymi" autami. Kiedyś problem miał czwarty właściciel dziś na to załapuje się drugi.
Myślę że ten film odda to o czym piszę https://www.youtube.com/watch?v=zR3vuVi9CTU
Myślę że ten film odda to o czym piszę https://www.youtube.com/watch?v=zR3vuVi9CTU
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie
- halski
- Forumowicz
- Posty: 80
- Rejestracja: czwartek, 4 października 2018, 19:07
- Renault: Megane III Grandtour
- Silnik: K4M
- Lokalizacja: Łódź
Re: zwiększenie reakcji pojazdu na wciskanie gazu
Być może masz rację, natomiast jeździłem Megane IV grandtour 1.3 TCe 140KM z skrzynią CVT i chodziło to bardzo fajnie. Fakt auto było nowe, z 2020 roku i miało przejechane 4 tys. km.BlackRaven pisze: ↑poniedziałek, 14 grudnia 2020, 11:48 CVT to porażka i nic tego nie zmieni a dowiesz się o tym jak łańcuch się trochę wyciągnie. Wracając do tunngu to tu jest profeska: https://www.fastchip.nl/shop/koleos-pro ... kit-detail
No więc właśnie, to urządzenie tak jak opisujesz, przyśpiesza reakcję po dotknięciu pedału, być może zwiększa jego czułość, ale nie powoduje że jest przyrost mocy albo NM.rajtkezjusz pisze: ↑poniedziałek, 14 grudnia 2020, 00:00 Nie mam pojęcia jak to się sprawdza w innych skrzyniach, ale przy CVT z odkurzacza w Koleosie sprawuje się zajebiście, zdaje sobie sprawę NM czy KM to nie dodało
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: czwartek, 10 grudnia 2020, 13:06
- Renault: Clio 3
- Silnik: 1.2 Tce 103 KM
Re: zwiększenie reakcji pojazdu na wciskanie gazu
ja tego o "kolesiu" nie pisałem ,ale widzę ,że kolega też spróbował .