Normalnie są to rzeczy jednorazowe, ale przyszedł mnie do głowy taki pomysł.
Okrągły wycinakiem fi10 wycinam w środkowej części (bez blachy) otwór w który wkładam śrubę '10' łbem do wewnątrz. Po zewnętrznej stronie daję podkładkę i nakrętkę. Śruba wystaje ok.1,5 cm. Nakręcam drugą nakrętkę za którą mogę zaczepić płaski wkrętak i wyciągnąć korek. W ten sposób korek służy wielokrotnie. Zobaczył to mój syn- to głupi pomysł i założył nowe.
Co o tym myślicie. Zostaje w kieszeni parę złotych.
Korki do wałów rozrządu
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: środa, 17 kwietnia 2019, 19:31
- Renault: scenic
- Silnik: 2L
- patrys4891
- KLUBOWICZ
- Posty: 2341
- Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
- Renault: Safrane phII
- Silnik: 2,9 V6 24V
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korki do wałów rozrządu
Pytanie co ze szczelnością po kilku wyjęciach?
obliczanie na lukkakatorze
obliczanie na lukkakatorze
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
Re: Korki do wałów rozrządu
Bez przesady.
Nie wiem czy łeb śruby nie będzie oparty o wałki, to raz, a dwa - wyciągniesz świeżo włożony bo jest twardy i zimny, ale po przepracowaniu tych 60-90 kkm w silniku, guma z korka pęknie przy wyciąganiu i tak będziesz musiał kupić nowe.
Zresztą - warto kombinować, dla 11 pln?!
https://allegro.pl/oferta/renault-sceni ... 7422658951
Nie wiem czy łeb śruby nie będzie oparty o wałki, to raz, a dwa - wyciągniesz świeżo włożony bo jest twardy i zimny, ale po przepracowaniu tych 60-90 kkm w silniku, guma z korka pęknie przy wyciąganiu i tak będziesz musiał kupić nowe.
Zresztą - warto kombinować, dla 11 pln?!
https://allegro.pl/oferta/renault-sceni ... 7422658951
za duży obrazek