Witam,
Mam następujący problem od jakiegoś czas jak tylko zrobię dłuższą trasę i silnik się mocno nagrzeje, zgaszę auto i odpalę ponownie to samochód kompletnie nie ma mocy tzn gaz do dechy nawet na 1 biegu i auto ma dosłownie zerowe przyśpieszenie, a jak tylko puszczę całkowicie gaz na luzie to od razu gaśnie. Jak zgaśnie to wtedy szybko przekręcam kluczyk, odpalam auto ponownie z gazem wciśniętym w podłogę i zapala, ale z całkowitym brakiem mocy.
Jak w trasie straci moc, to czasami jest tak, że po kilku kilometrach wraca moc i za jakiś czas znowu zaczyna jej brakować. Jak postoi całą noc to odpala i przyśpiesza bez problemu, jak tylko mocno się nagrzeje to znów jest te sam efekt braku mocy. Świece wymienione, przewody WN wymienione, filtr paliwa wymieniony, na pulpicie nie pokazuje żadnych błędów.
Ma ktoś jakiś pomysł?
[Scenic I ph1 98r]Silnik po nagrzaniu nie ma mocy
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 9
- Rejestracja: sobota, 16 czerwca 2018, 19:31
- Renault: Megane Scenic I
- Silnik: 1600
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
Re: [Scenic I ph1 98r]Silnik po nagrzaniu nie ma mocy
Jak z temperaturą jak się zagrzeje i traci moc - trzyma się czy spada?
Płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie ubywa? Nie "gotuje się" płyn w zbiorniczku? Czy auto zaczyna kopcić po nagrzaniu się? Jeżeli tak, to jaki kolor dymu i zapach?
Mi to wygląda na upg lub samą glowicę - nagrzeje się i dochodzi do rozszerzania cieplnego i traci kompresje.
Płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie ubywa? Nie "gotuje się" płyn w zbiorniczku? Czy auto zaczyna kopcić po nagrzaniu się? Jeżeli tak, to jaki kolor dymu i zapach?
Mi to wygląda na upg lub samą glowicę - nagrzeje się i dochodzi do rozszerzania cieplnego i traci kompresje.
za duży obrazek
-
- Bywalec
- Posty: 9
- Rejestracja: sobota, 16 czerwca 2018, 19:31
- Renault: Megane Scenic I
- Silnik: 1600
Re: [Scenic I ph1 98r]Silnik po nagrzaniu nie ma mocy
1. Temperatura się trzyma
2. Płynu nie ubywa jest jego tyle samo, i nie kopci to akurat jest bez zmian.
Miesiąc temu wymieniałem cewkę i ten sam problem zniknął, od kilku dni znów ten same problem jak się silnik nagrzeje to traci moc i nie zawsze tak jest, że mocno nagrzany traci moc...
2. Płynu nie ubywa jest jego tyle samo, i nie kopci to akurat jest bez zmian.
Miesiąc temu wymieniałem cewkę i ten sam problem zniknął, od kilku dni znów ten same problem jak się silnik nagrzeje to traci moc i nie zawsze tak jest, że mocno nagrzany traci moc...