[Ogólny]-Opis jak zdobyć kod immo oraz przyuczyć kluczyk
Moderator: Grupa Moderatorów
[Ogólny]-Opis jak zdobyć kod immo oraz przyuczyć kluczyk
Włączyć zapłon i nie wyłączać.(dioda miga jak szalona)
Wcisnąć raz przycisk zamykania drzwi
A - nacisnąć i trzymać wciśnięty przycisk. Lampka kontrolna (ta migająca na desce - czerwona) gaśnie, po czym zaczyna migać(miga już powoli);
B - odliczyć ilość mignięć lampki odpowiadającą pierwszej cyfrze kodu i puścić przycisk, przy właściwej liczbie.
Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyć czynności A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.
Po zakończeniu wprowadzania ostatniej cyfry, jeśli kod jest rozpoznawalny, możliwe jest uruchomienie silnika (przy uruchamianiu silnika w ciągu 10 minut od ostatniego wyłączenia zapłonu, lampka kontrolna (ta na desce) zaświeci się na kilka sekund, następnie zgaśnie, po czym zaświeci się ponownie na około 30 sekund - są to sygnały przypominające użytkownikowi o działaniu systemu w trybie awaryjnym).
Jeśli kod nie zostanie rozpoznany, lampka kontrolna (ta na desce) ponownie zacznie migać i niemożliwe jest uruchomienie silnika.
Po 3 błędnych wprowadzonych kodach imo blokuje się na 15 minut!,
Przyuczanie Plip-ów Renault
zamknąć dobrym pilotem samochód, będąc w środku auta (można tez przyciskiem centralnego)
-włączyć stacyjkę, dioda w przełączniku centralnego zamka powinna
szybko mrugać
A - nacisnąć i trzymać wciśnięty przycisk, którym zamykamy drzwi. Lampka kontrolna (ta migająca na desce - czerwona) gaśnie, po czym zaczyna migać(miga już powoli);
B - odliczyć ilość mignięć lampki odpowiadającą pierwszej cyfrze kodu i puścić przycisk, przy właściwej liczbie.
Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyć czynności A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.
-wyłączyć stacyjkę
-nacisnąć na przycisk centralnego zamka, zamki powinny zamknąć się i
otworzyć, dekoder jest przygotowany do wprowadzenia kodu pilotów.
-nacisnąć dwa razy pierwszym pilotem, zamki powinny się otworzyć i
zamknąć
-nacisnąć dwa razy drugim pilotem zamki powinny otworzyć się i
zamknąć.
Jeżeli synchronizacja nie powiedzie się z którymś z pilotów tzn. że
jest on zły. Kod możesz próbować wprowadzać 3 razy, potem dekoder się
zablokuje na 15-20 minut.
PS.Przed programowanie odpiąłem obie klamry akumulatora, i poszedłem na kawę.
Dołączam jeszcze link do generatora kodu awaryjnego w raz z instrukcją.
http://bba-reman.com/content.aspx?conte ... ncy_recode
Zawartość w/w adresu poniżej (gdyby nie działał) :
Immo test kit - ściągnąć i rozpakować
Po uruchomieniu w/w programiku trzeba wpisać hasło : trantir, następnie podać kod typu pojazdu (9 na tabliczce) i 5 cyfr kodu klucza (z płytki drukowanej pilota (2) )
When you have the 4 digit emergency
1- hold central locking button down red immo light flashes slowly count number of 1st digit of immo code and release.
2- hold down central locking button and count 2nd digit and release
3- repeat for 3rd and 4th digits
4- when all numbers entered, ignition off and hold down central locking button immo lights remains constant, press key on/off quickly towards interior mirror. Hopefully plip will resynch.
Once immo light starts flashing -ign on/off and hold c/l button down again until red light remains constant and try again,may take a few goes.
A teraz jeśli ktokolwiek zapyta jak zaprogramować kluczyk lub skąd wziąć kod do immo - to juz wiecie!! viva
Wcisnąć raz przycisk zamykania drzwi
A - nacisnąć i trzymać wciśnięty przycisk. Lampka kontrolna (ta migająca na desce - czerwona) gaśnie, po czym zaczyna migać(miga już powoli);
B - odliczyć ilość mignięć lampki odpowiadającą pierwszej cyfrze kodu i puścić przycisk, przy właściwej liczbie.
Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyć czynności A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.
Po zakończeniu wprowadzania ostatniej cyfry, jeśli kod jest rozpoznawalny, możliwe jest uruchomienie silnika (przy uruchamianiu silnika w ciągu 10 minut od ostatniego wyłączenia zapłonu, lampka kontrolna (ta na desce) zaświeci się na kilka sekund, następnie zgaśnie, po czym zaświeci się ponownie na około 30 sekund - są to sygnały przypominające użytkownikowi o działaniu systemu w trybie awaryjnym).
Jeśli kod nie zostanie rozpoznany, lampka kontrolna (ta na desce) ponownie zacznie migać i niemożliwe jest uruchomienie silnika.
Po 3 błędnych wprowadzonych kodach imo blokuje się na 15 minut!,
Przyuczanie Plip-ów Renault
zamknąć dobrym pilotem samochód, będąc w środku auta (można tez przyciskiem centralnego)
-włączyć stacyjkę, dioda w przełączniku centralnego zamka powinna
szybko mrugać
A - nacisnąć i trzymać wciśnięty przycisk, którym zamykamy drzwi. Lampka kontrolna (ta migająca na desce - czerwona) gaśnie, po czym zaczyna migać(miga już powoli);
B - odliczyć ilość mignięć lampki odpowiadającą pierwszej cyfrze kodu i puścić przycisk, przy właściwej liczbie.
Zwolnienie przycisku jest potwierdzeniem pierwszej cyfry kodu. Powtórzyć czynności A i B w celu wprowadzenia kolejnych cyfr kodu.
-wyłączyć stacyjkę
-nacisnąć na przycisk centralnego zamka, zamki powinny zamknąć się i
otworzyć, dekoder jest przygotowany do wprowadzenia kodu pilotów.
-nacisnąć dwa razy pierwszym pilotem, zamki powinny się otworzyć i
zamknąć
-nacisnąć dwa razy drugim pilotem zamki powinny otworzyć się i
zamknąć.
Jeżeli synchronizacja nie powiedzie się z którymś z pilotów tzn. że
jest on zły. Kod możesz próbować wprowadzać 3 razy, potem dekoder się
zablokuje na 15-20 minut.
PS.Przed programowanie odpiąłem obie klamry akumulatora, i poszedłem na kawę.
Dołączam jeszcze link do generatora kodu awaryjnego w raz z instrukcją.
http://bba-reman.com/content.aspx?conte ... ncy_recode
Zawartość w/w adresu poniżej (gdyby nie działał) :
Immo test kit - ściągnąć i rozpakować
Po uruchomieniu w/w programiku trzeba wpisać hasło : trantir, następnie podać kod typu pojazdu (9 na tabliczce) i 5 cyfr kodu klucza (z płytki drukowanej pilota (2) )
When you have the 4 digit emergency
1- hold central locking button down red immo light flashes slowly count number of 1st digit of immo code and release.
2- hold down central locking button and count 2nd digit and release
3- repeat for 3rd and 4th digits
4- when all numbers entered, ignition off and hold down central locking button immo lights remains constant, press key on/off quickly towards interior mirror. Hopefully plip will resynch.
Once immo light starts flashing -ign on/off and hold c/l button down again until red light remains constant and try again,may take a few goes.
A teraz jeśli ktokolwiek zapyta jak zaprogramować kluczyk lub skąd wziąć kod do immo - to juz wiecie!! viva
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 12 lipca 2010, 15:19 przez Grzegorz, łącznie zmieniany 4 razy.
- Bizon
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: wtorek, 3 czerwca 2008, 20:54
- Renault: Megane CC
- Silnik: 2.0 PB
- Lokalizacja: Bydgoszcz
poniżej kolejny sposób - np dla Laguny 1 ph 1 i 2
jak się nam zablokuje immo i nie możemy odpalić naszego wspaniałego autka
to jest możliwe otrzymanie kodu awaryjnego w ASO, ktory jest 4 lub 8 cyfrowy
wprowadzenie tego kodu odblokowuje immo czasowo
jeżeli masz kod 4 cyfrowy to możesz go wprowadzić sam, ale jak masz 8 cyfrowy to pozostaje tylko przytargać autko do ASO i podpiąć tam pod kompa serwisowego
są dwa warunki uzyskania kodu :
- trzeba być właścicielem auta
- trzeba mieć ze sobą dowód rejestracyjny
są dwie metody wprowadzania kodu 4 cyfrowego:
- poprzez przycisk w przełaczniku wycieraczek
- poprzez przycisk centralnego zamka w tunelu środkowym
jeżeli masz przycisk w przełączniku wycieraczek to robisz to tak :
przekręcasz kluczyk w stacyjce tak, żeby zapaliły sie wszystkie kontrolki
( kontrolka z zygzakiem powinna szybko migać - to świadczy o zablokowaniu immo ) wciskasz pedał gazu i naciskasz przycisk w przełączniku wycieraczek tyle razy ile ma 1 cyfra ( np. dla cyfry 4 naciskasz 4 razy) , puszczasz gaz, potem ta sama czynność z drugą i tak dalej do ostatniej
jeżeli się pomylisz z jakąś cyfrą to wystarczy wyłączyć i włączyć stacyjkę
( ale wtedy całą operację trzeba przeprowadzac od nowa )
w przypadku przycisku cała operacja wygląda podobnie
jeszcze mała uwaga => żeby uzyskac kod w ASO należy być właścicielem auta i podjechać do nich z dowodem rejestracyjnym
jak się nam zablokuje immo i nie możemy odpalić naszego wspaniałego autka
to jest możliwe otrzymanie kodu awaryjnego w ASO, ktory jest 4 lub 8 cyfrowy
wprowadzenie tego kodu odblokowuje immo czasowo
jeżeli masz kod 4 cyfrowy to możesz go wprowadzić sam, ale jak masz 8 cyfrowy to pozostaje tylko przytargać autko do ASO i podpiąć tam pod kompa serwisowego
są dwa warunki uzyskania kodu :
- trzeba być właścicielem auta
- trzeba mieć ze sobą dowód rejestracyjny
są dwie metody wprowadzania kodu 4 cyfrowego:
- poprzez przycisk w przełaczniku wycieraczek
- poprzez przycisk centralnego zamka w tunelu środkowym
jeżeli masz przycisk w przełączniku wycieraczek to robisz to tak :
przekręcasz kluczyk w stacyjce tak, żeby zapaliły sie wszystkie kontrolki
( kontrolka z zygzakiem powinna szybko migać - to świadczy o zablokowaniu immo ) wciskasz pedał gazu i naciskasz przycisk w przełączniku wycieraczek tyle razy ile ma 1 cyfra ( np. dla cyfry 4 naciskasz 4 razy) , puszczasz gaz, potem ta sama czynność z drugą i tak dalej do ostatniej
jeżeli się pomylisz z jakąś cyfrą to wystarczy wyłączyć i włączyć stacyjkę
( ale wtedy całą operację trzeba przeprowadzac od nowa )
w przypadku przycisku cała operacja wygląda podobnie
jeszcze mała uwaga => żeby uzyskac kod w ASO należy być właścicielem auta i podjechać do nich z dowodem rejestracyjnym
Ostatnio zmieniony czwartek, 5 marca 2009, 08:35 przez Bizon, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Tomek - Bydgoszcz
Tomek - Bydgoszcz
A jeśli chodzi o kluczyki na radio to jak zaprogramować.
Jak kupiłem lagunke Lhi phII to działał tylko jeden (prawdopodobnie baterie ) nie sprawdzałem ,póki działał jeszcze jeden (od czasu do czasu,potem wcale ),jak padły mi baterie kupiłem do obydwóch i d...a ,nie działają. Pomocy , Przypominam kluczyki drogą radiową
1.
http://www.espacepl.org/forum/topics6/2 ... a&start=15
2.
http://www.espacepl.org/forum/topics30/ ... a&start=15
umnie zadziałało tylko niewiem który woot
Przypominam o opcji EDYTUJ !
G-Boy
Jak kupiłem lagunke Lhi phII to działał tylko jeden (prawdopodobnie baterie ) nie sprawdzałem ,póki działał jeszcze jeden (od czasu do czasu,potem wcale ),jak padły mi baterie kupiłem do obydwóch i d...a ,nie działają. Pomocy , Przypominam kluczyki drogą radiową
1.
http://www.espacepl.org/forum/topics6/2 ... a&start=15
2.
http://www.espacepl.org/forum/topics30/ ... a&start=15
umnie zadziałało tylko niewiem który woot
Przypominam o opcji EDYTUJ !
G-Boy
Ostatnio zmieniony czwartek, 7 maja 2009, 17:13 przez adamstrong, łącznie zmieniany 1 raz.
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re:
Możesz wstawić linka do niego.mawi91 pisze:Witam, otóż znalazłem ten programik do immo, jeśli można wstawić go tutaj to proszę dać znać to wstawię go , ale właśnie mam ten program i windowsa xp, ten plik ma 29,6kb i ogólnie przy włączaniu pojawia się jakby wiersz poleceń i już nic dalej nie działa. Co może być nie tak?
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
re:
Pod rysunkiem jest "Download Renault Key/Immobiliser Test Kit Unzip Password is "reman". " i tam trzeba kliknąć aby pobrać
hasełko do rozpakowania to : reman
Tacie niestety nie mogę pomóc - na kluczyku jak na złość 8 znaków...
hasełko do rozpakowania to : reman
Tacie niestety nie mogę pomóc - na kluczyku jak na złość 8 znaków...
Witam, postanowiłem napisać jeszcze raz - znalazłem wszystkie kody które mi są potrzebne (5 cyfrowy z kluczyka i 4 znakowy z tabliczki znamionowej) również i nie mogę wygenerować tego kodu do immo - jest napisane incorrect character in code oraz caractere incorrect dans code. Ktoś może wie co jest grane ?
koledzy mam problem dalej z tym kluczykiem ponieważ jak włączę zapłon i trzymam przycisk od zamknięcia to kontrolka nie zaczyna palić się wolniej tylko dalej szaleje i przy trzymaniu guzika zamknięcia słyszę pik pomocy byłem w serwisie zapłaciłem 120 zł za wprowadzenie kodu i po 3 tygodniach znowu to samo
- Bizon
- Forumowicz
- Posty: 294
- Rejestracja: wtorek, 3 czerwca 2008, 20:54
- Renault: Megane CC
- Silnik: 2.0 PB
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A do jakiego ASO dzwoniles? Moze zadzwon do ktoregos zaprzyjaznionego z nami, powolaj sie na KLUB i wtedy latwiej pojdzie zalatwienie czegos..
hmm..no u nich nie mozna zapewne.. Tylko chyba nie mysla ze sa jedyni na swieciezales_89 pisze:powiedzieli jeszcze że nie mogą zdjąć imo bo tego nie można zrobić
Po uruchomieniu programu wklepujesz kod z tabliczki z budy samochodu. W moim przypadku było to DF0A (zero nie O). Rozkręciłem kluczyk gdzie znalazłem kod S10XXXX gdzie XXXX to inne cztery cyfry. wklepałem w program pięć ostatnich cyfr. Otrzymałem piękny czterocyfrowy kod immo, który wklepujesz w sposób j.w.
Właśnie wczoraj w córki Coupetce pilot zapomniał co ma gadać. Oczywiście stresy i te inne sprawy. Wklepując inne cyfry lub złą ilość otrzymujesz komunikaty, że albo wrong .... albo too many ... albo not enough ...
Buda to 4 znaki, pilot to 5 znaków, które trzeba wklepać.
Właśnie wczoraj w córki Coupetce pilot zapomniał co ma gadać. Oczywiście stresy i te inne sprawy. Wklepując inne cyfry lub złą ilość otrzymujesz komunikaty, że albo wrong .... albo too many ... albo not enough ...
Buda to 4 znaki, pilot to 5 znaków, które trzeba wklepać.
- xXZENXx
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: sobota, 19 grudnia 2009, 14:29
- Renault: R19 SCENIC1 i 2
- Silnik: 1_7 1_6 1_9 dci
- Lokalizacja: LESZNO WLKP
- Kontakt:
niestety robiłem jak powyżej wszystko OK ale kluczyk dalej nie gada
postanowiłem zadzwonić do pana Arkadiusza spod Piły powiedział ze sprawdzi co i jak koszt ok 40pln + oczywiście koszt przesyłki
postanowiłem zadzwonić do pana Arkadiusza spod Piły powiedział ze sprawdzi co i jak koszt ok 40pln + oczywiście koszt przesyłki
w czym jesteś tym się stajesz
jak sie kasa znajdzie to....
http://www.youtube.com/watch?v=g-NopML2 ... re=related
jak sie kasa znajdzie to....
http://www.youtube.com/watch?v=g-NopML2 ... re=related
-
- OpiekunGrupy
- Posty: 1779
- Rejestracja: piątek, 11 lipca 2008, 17:11
- Renault: Megane II CC
- Silnik: 1.6 113KM
- Lokalizacja: Wałcz (woj.zach-pom)
- Kontakt: