Witam posiadam od nie dawna Grand Scenica II 2.0 16v z radiem Cabasse Auditorium Tronic (+navi i sterowanie w kierownicy) i mam z nim problem, radio działa choć często słabo łapie sygnał radiowy, nie czyta żadnej płyty przyjmuje i za chwile ją wywala więc mam pytanie co można zrobić z radyjkiem?? chciałbym jeszcze żeby czytało mp3 wożę dzieci a one nie zabardzo chcą słuchać radia.
Może ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić?
Mam też kolejny problem z tym diabelnym radiem wrrrr zakładano mi LPG i odłaczano akumulator i teraz zmieniarka a zapewne i radio żąda kodu a ja mam tylko kod do Navi i nie wiem czy to ten sam.
Cabasse Auditorium Tronic problemy
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: piątek, 28 kwietnia 2017, 08:15
- Renault: Grand Scenic II
- Silnik: 2.0
- Lokalizacja: Warszawa
Cabasse Auditorium Tronic problemy
Ostatnio zmieniony niedziela, 5 listopada 2017, 21:04 przez Delvish, łącznie zmieniany 1 raz.
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6047
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Cabasse Auditorium Tronic problemy
Płyty wkładasz oryginalne czy "nagrywane"? Zapewne da się podłączyć mp3 przez AUX. Zrób zdjęcie tego radia jak wygląda. Coś będziemy próbowali wymyślić
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
- HFaudio
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
- Renault: Scenic II
- Silnik: 2.0 T 16V
- Lokalizacja: Szczytno
Re: Cabasse Auditorium Tronic problemy
U mnie czyta nawet nagrywane płyty. A gdzie wkłądasz płytę do nawigacji czy do panelu radia ? Wiem pytanie banalne ale już pomagałem komuś kto do navi wkładał. W Cabasse radio jest zmieniarką CD i tam sie wkłada, trzeba wybrać opcje load i nacisnąć np. 1 i wtedy otwiera sie klapeczka i można wsadzić płytę. Co do jakości odbioru radia to chyba jest ich to słabą stroną polecam kupić antenę podwójnie nawijaną.
Co do samego systemu jak wiadomo wzmak / centralka siedzi pod siedzeniem z prawej strony z tyłu trzeba zdjąć siedzenia, okładzinę i blachę i dopiero mamy dostęp. Czekam z aliexpress na przetwornice i kanały klasy D będzie u mnie 4x50W ale prawdziwe i zrobię temat na tutaj na Forum jak przerobić aby sterowanie było jak w oryginale. W oryginalnym wzmaku mamy kostkę która dostarcza do głośników w porywach 4x 20W lub po nagrzaniu może spaść do 4x 15W.
Co do auxa uruchamiasz funkcją expert i musisz pociągnąć z tej centralki co wymieniłem przewód do miejsca gdzie sobie życzysz podłączać. tam w tej centralce rozbieramy czerwoną kostkę i w odpowiednie piny wkładamy listwę gold pin. Oczywiście też zrobie zdjęcia jak ja to wykonałem ale jeszcze jakies 2 tyg pewnie zanim paczka przyjdzie. Opiszę wszystko co będzie potrzebne aby wykożystać wszystkie sterowania stand-by czy mute które wchodzi do oryginalnego układu końcówki mocy.
Co do samego systemu jak wiadomo wzmak / centralka siedzi pod siedzeniem z prawej strony z tyłu trzeba zdjąć siedzenia, okładzinę i blachę i dopiero mamy dostęp. Czekam z aliexpress na przetwornice i kanały klasy D będzie u mnie 4x50W ale prawdziwe i zrobię temat na tutaj na Forum jak przerobić aby sterowanie było jak w oryginale. W oryginalnym wzmaku mamy kostkę która dostarcza do głośników w porywach 4x 20W lub po nagrzaniu może spaść do 4x 15W.
Co do auxa uruchamiasz funkcją expert i musisz pociągnąć z tej centralki co wymieniłem przewód do miejsca gdzie sobie życzysz podłączać. tam w tej centralce rozbieramy czerwoną kostkę i w odpowiednie piny wkładamy listwę gold pin. Oczywiście też zrobie zdjęcia jak ja to wykonałem ale jeszcze jakies 2 tyg pewnie zanim paczka przyjdzie. Opiszę wszystko co będzie potrzebne aby wykożystać wszystkie sterowania stand-by czy mute które wchodzi do oryginalnego układu końcówki mocy.
F4RT 776 -> 272 km / 375 Nm
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
-
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: piątek, 28 kwietnia 2017, 08:15
- Renault: Grand Scenic II
- Silnik: 2.0
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Bywalec
- Posty: 6
- Rejestracja: piątek, 28 kwietnia 2017, 08:15
- Renault: Grand Scenic II
- Silnik: 2.0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Cabasse Auditorium Tronic problemy
Wkładam do zmieniarki i niby przyjmuje płytę i nawet nią kręci przez chwilę a potem wywala ja na zwenątrzHFaudio pisze: ↑sobota, 4 listopada 2017, 09:38 U mnie czyta nawet nagrywane płyty. A gdzie wkłądasz płytę do nawigacji czy do panelu radia ? Wiem pytanie banalne ale już pomagałem komuś kto do navi wkładał. W Cabasse radio jest zmieniarką CD i tam sie wkłada, trzeba wybrać opcje load i nacisnąć np. 1 i wtedy otwiera sie klapeczka i można wsadzić płytę. Co do jakości odbioru radia to chyba jest ich to słabą stroną polecam kupić antenę podwójnie nawijaną.
Co do samego systemu jak wiadomo wzmak / centralka siedzi pod siedzeniem z prawej strony z tyłu trzeba zdjąć siedzenia, okładzinę i blachę i dopiero mamy dostęp. Czekam z aliexpress na przetwornice i kanały klasy D będzie u mnie 4x50W ale prawdziwe i zrobię temat na tutaj na Forum jak przerobić aby sterowanie było jak w oryginale. W oryginalnym wzmaku mamy kostkę która dostarcza do głośników w porywach 4x 20W lub po nagrzaniu może spaść do 4x 15W.
Co do auxa uruchamiasz funkcją expert i musisz pociągnąć z tej centralki co wymieniłem przewód do miejsca gdzie sobie życzysz podłączać. tam w tej centralce rozbieramy czerwoną kostkę i w odpowiednie piny wkładamy listwę gold pin. Oczywiście też zrobie zdjęcia jak ja to wykonałem ale jeszcze jakies 2 tyg pewnie zanim paczka przyjdzie. Opiszę wszystko co będzie potrzebne aby wykożystać wszystkie sterowania stand-by czy mute które wchodzi do oryginalnego układu końcówki mocy.
- HFaudio
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: niedziela, 7 maja 2017, 12:04
- Renault: Scenic II
- Silnik: 2.0 T 16V
- Lokalizacja: Szczytno
Re: Cabasse Auditorium Tronic problemy
Czyli do zmieniarki w sensie na środku na desce rozdzielczej ? może niestety masz laser uwalony ? nie wiem jak sie powinno zachować radio czy jakiś komunikat wyrzucić , czy wypluje płytę. Chociaż bardzo dziwne jak miałem w poprzednim moim scenicu I radio na CD to nagrywane czasami czytało czasami nie ale oryginalne nagrania zawsze czytało.
F4RT 776 -> 272 km / 375 Nm
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
K&N -> 70mm -> TD04L6-15TK31 -> 60mm -> Dual IC FMIC 450x230x65 -> 60mm
Wtryski ITGM60 BLUE , Wydech 2,75" (przelot z przepustnicą) , Blow off ProPerfect
Plan na 650hp więcej na Facebook: Scenic II RS by Gryzli58
-
- Bywalec
- Posty: 1
- Rejestracja: poniedziałek, 4 czerwca 2018, 16:03
- Renault: Espace IV
- Silnik: 2.0T
Re: Cabasse Auditorium Tronic problemy
Witam Panów, nabyłem ostatnio Renault Espace 4 2.0T i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można aktywować funkcję AUX? Radio Fabryczne Cabasse Auditorium. Czytałem że gdzieś w bagażniku trzeba podpiąć dodatkowy kabel, sprawdziłem że ktoś przede mną dołożył taki kabel jednak i tak nic nie chcę grać. Macie Panowie jakieś sugestie?