iparts></a>
<a href= francuskie

Skrzynia+wzmazniacz= instalacja wariuje :P

Buuum buuuum....

Moderator: Grupa Moderatorów

moroh

Post autor: moroh »

Ty mi o kabelkach nie mów, odkąd spaliłem CAŁĄ CAŁĄ dosłownie CALUTKA instalację wraz z manetką w TICO - podziękowałem za zabawy z elektryką w samochodzie.. lol Chyba ze mnie kiepskawy elektromechanik :P

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5807
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: VoN »

Moroh nie wolno Tico podłączac pod słupy z wysokim napięciem :P to zasze się tak kończy ;)
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ :D
Obrazek

moroh

Post autor: moroh »

Co by Cię rozśmieszyć VON, dodam, że tylko dołożyłem jedną diodę do instalacji i wypaliłem caaaaaaaaaałą. lol Jestem taka zdolna.. oh i ah! ala

Awatar użytkownika
RedHead
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 233
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 16:20
Renault: Safrane Baccara 95
Silnik: 3.0 V6 12V Biturbo
Lokalizacja: Bełchatów, PL Weedon Bec, UK
Kontakt:

Post autor: RedHead »

Wersja z słupem WN wydaje się bardziej prawdopodobna ;)

moroh

Post autor: moroh »

No w sumie, może dla Was, ja niestety, straciłem sporo nerwów i czasu na pakowaniu do TICO kolejne instalacji.. Dobrze o tyle, że auto małe i szybko to się zrobiło. RedHead, słup WN - to by nie było co zbierać z tego TIC-TACA :)

Awatar użytkownika
malczyk2000
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 295
Rejestracja: sobota, 28 czerwca 2008, 06:43
Renault: Espace IV
Silnik: 2.0T F4RT

Post autor: malczyk2000 »

Szczypiorek pisze:złe uziemienie czy też umasowienie.
Hm, pierwszy raz słyszę o uziemieniu wzmacniacza szok

A koledze aby zdiagnozować w czym problem polecam sprawdzenie poboru prądu przez wzmacniacz i sprawdzenie akumulatora.

Swoją drogą to przy sprawnym aku i instalacji nie bardzo jest możliwe rozładowanie akumulatora przez 10 minut, przykładowo mając akumulator 60Ah żeby rozładować go do kompletnie to trzeba by pobierać z niego prąd ok 60A przez 1 godzinę. Piszesz że pada po 10 min co wskazuje na pobór prądu rzędu 200A. Gdyby ten wzmacniacz tyle ciągnął to kończył by żywot w kłębach dymu łącznie z instalacją przez jaką jest podłączony.

Obstawiam na padnięty akku lub gdzieś w przy podłączeniu popełniłeś błąd i robi Ci się zwarcie.

stanisław

Post autor: stanisław »

koledzy ja dodatkowe podłączenia zmaczniacze i inne urządzenia podłączam moze prościej mówiąc kabel o odpowiedniej grubosci to jest wazne im grubszy mniejsze straty na urządzeniach no i odpowiednie zabezpieczenie typu dobry bezpiecznik i ciagne bezpośrednio od akumulatora pomijam instalace ruznie z tą insalacją i mam kłopot z głowy a mase to z auta ipodłączam pruba i gra prosto i skutecznie

maniekxx

Post autor: maniekxx »

Jeśli w fabrycznym radiu nie posiadasz remote, to jedynie przełącznik Cię chyba ratuje chyba że używasz kondensatora pod instalacją to musisz zapomnieć o przełączniku. Sprawdź ile prądu pobiera twój wzmacniacz, np mój ma 500 chińskich wattów i pobiera 22A. Może ci też szybko padać aku jak jeździsz często na krótkie trasy i nie nadąża Ci go doładowywać. Sąsiad w takich trasach w seicencie zarżnął w ten sposób akumulator :)

Awatar użytkownika
malczyk2000
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 295
Rejestracja: sobota, 28 czerwca 2008, 06:43
Renault: Espace IV
Silnik: 2.0T F4RT

Post autor: malczyk2000 »

maniekxx pisze:chyba że używasz kondensatora pod instalacją to musisz zapomnieć o przełączniku.
Wcale nie, kondensator nie ma tu nic do rzeczy. Kondensator jest podpięty do instalacji cały czas a oddzielnym przewodem puszczasz sobie +12V przez przełącznik do zacisku Remote we wzmacniaczu i po sprawie.
Powered by L7XE V6 24V

ODPOWIEDZ