Reklama francuskie

[Renault Kangoo 1.2 16v 2003 rok] Problemy z czujnikiem wału korbowego.

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
skwar
Bywalec
Bywalec
Posty: 1
Rejestracja: czwartek, 2 czerwca 2016, 17:02
Renault: Kangoo
Silnik: !.2 16V

[Renault Kangoo 1.2 16v 2003 rok] Problemy z czujnikiem wału korbowego.

Post autor: skwar » czwartek, 2 czerwca 2016, 17:09

Popropszono mnie o pomoc Kangoo nie odpalało , właściciel wymienił czujnik wału korbowego i tu zaczynają się problemy.
Podłączyłem się do samochodu a tu błędy immobilizer żle zakodowany kluczyk - cewka - brak połączenia z ECU , wykasowałem błędy
i nie powraczją przy próbie odpalenia - Autocom pokazuje w parametrach aktywny i włączony immobilizer a mruga cały czas kontrolka
czerwone kółko .Zapisały Się taż błędy DF025-czujnik położenia koła zamachowego zanika sygnał zębów - DF135 czujnik położęnia
hamulca - oba błędy nieciągłe tymczasowe a nie można ich wykasować nawet na chwile , doskonale rozumiem że powróciłyby przy próbie
odpalenia. Jest to czujnik dwupinowy indukcyjny zasilany 5V ze sterownika a na obydwóch pinach mam napięcie 2.1V przy rozruchu rośnie
2,5V -zwarcie ? ale powinienem mieć wtedy wszędzie 5V. Nie mogę podejrzeć czujnika w Autocomie i w Launch. Czegoś nie nie wiem coś
przegapiłem proszę o pomoć. Podłącze się w sobotę Clipem i zobaczymy , tam też jest funkcja dopasowania czujnika ponoć tak powinno
się robić. Podejrzewam też , że będzie trzeba zakodować kluczyki. Najważniejsze jakie powinno być napięcie na czujniku?

Awatar użytkownika
Maciej R21
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 953
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
Renault: 25 V6 Injection
Silnik: Z7W
Gadu-Gadu: 3766878
Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
Kontakt:

[Renault Kangoo 1.2 16v 2003 rok] Problemy z czujnikiem wału korbowego.

Post autor: Maciej R21 » piątek, 3 czerwca 2016, 10:31

Npięcie 5V jest napięciem skutecznym w czasie pracy czujnika . Nie pomierzysz więc tego zwykłym miernikiem . Na oscyloskopie zapewne pojawi się te 5V ,
Obrazek

ODPOWIEDZ