Witam,
Chciałem oszczędzić i pojechałem na wymianę rozrządu do mechanika zamiast do ASO.
Teraz mam problem silnik chodzi jakoś dziwnie i odezwał się dwumas, z którym nic się wcześniej nie działo. Wygląda tak jakby przez wibracje silnika dwumas stukał.
Podczas jazdy w okolicach 1800-2000 obrotów szarpie dziwnie, wcześniej też tego nie było.
Mechanik twierdzi, że założył blokadę przy zmianie i to nie wina rozrządu. CLIP nic nie pokazuje.
Jakieś pomysły co może być przyczyną?
Z góry dzięki za informacje.
[Megane III RS ph3 2014 2.0 265KM] Problem po wymianie rozrządu.
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 29 czerwca 2019, 19:57
- Renault: Megane 3 RS
- Silnik: 2.0
- Maciej R21
- KLUBOWICZ
- Posty: 957
- Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 13:51
- Renault: 25 V6 Injection
- Silnik: Z7W
- Lokalizacja: Grudziądz/Pszczyna
- Kontakt:
Re: [Megane III RS ph3 2014 2.0 265KM] Problem po wymianie rozrządu.
Źle założył zawieszenie silnika , albo źle załozył rozrząd. Nikt Ci nie wywróży z fusów bo nikt nie wie co robił mechanik . Sam wymieniam rozrządy i nie z oszczędności , ale właśnie żeby uniknąć takich historii .
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 29 czerwca 2019, 19:57
- Renault: Megane 3 RS
- Silnik: 2.0
Re: [Megane III RS ph3 2014 2.0 265KM] Problem po wymianie rozrządu.
Rozrząd był źle ustawiony, poprawione i zmienione kzfr.Maciej R21 pisze: ↑czwartek, 4 lipca 2019, 08:06 Źle założył zawieszenie silnika , albo źle załozył rozrząd. Nikt Ci nie wywróży z fusów bo nikt nie wie co robił mechanik . Sam wymieniam rozrządy i nie z oszczędności , ale właśnie żeby uniknąć takich historii .
Teraz jest dużo lepiej ale nie jest w 100% tak jak bym chciał.
Na biegu jałowym w zwykłym trybie jest ok, w trybie RS słychać terkotanie dwumasy ale dużo łagodniej niż wcześniej i nie zawsze.
Pisałeś o zawieszeniu silnika masz na myśli poduszki? Da się to jakoś łatwo sprawdzić samemu?
Chyba, że coś się spier.. po tym złym ustawieniu bo przejechałem tak około 150km, ktoś zorientowany?