iparts></a>
<a href= francuskie

[Megane I phII kombi 1.6 16v] Demontaz gałki zmiany biegów

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Real Ghost
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: czwartek, 19 stycznia 2017, 17:14
Renault: megane 1 ph 2
Silnik: 1.6 16 v

[Megane I phII kombi 1.6 16v] Demontaz gałki zmiany biegów

Post autor: Real Ghost »

witam panowie potrzebna pomoc jak zdemontować gałkę zmiany biegów aby dostać się do wymiany linki w automacie dpo ,a samochód to renault megane lift kombi 1.6 16 v .Ps po wykręceniu śrubki z boku gałka nie chce na końcu zejść bo ja trzymają jakby kable,czy wymienia się cały mechanizm razem z linka tylko jak to odkręcić

Obrazek

Real Ghost
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: czwartek, 19 stycznia 2017, 17:14
Renault: megane 1 ph 2
Silnik: 1.6 16 v

Re: [Megane I phII kombi 1.6 16v] Demontaz gałki zmiany biegów

Post autor: Real Ghost »

Temat ogarnięty i naprawiono ,do zamknięcia...

Awatar użytkownika
kudlaty
administrator
administrator
Posty: 6048
Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
Renault: Clio 4RS R19
Silnik: M5Mt F3N
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: [Megane I phII kombi 1.6 16v] Demontaz gałki zmiany biegów

Post autor: kudlaty »

Pochwal się jak to zrobiłeś. Będzie na przyszłość

Real Ghost
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: czwartek, 19 stycznia 2017, 17:14
Renault: megane 1 ph 2
Silnik: 1.6 16 v

Re: [Megane I phII kombi 1.6 16v] Demontaz gałki zmiany biegów

Post autor: Real Ghost »

Witam sprawa wygląda tak ze cały joystick wymienia się od spodu samochodu,od góry ściągamy tylko obudowę i cały mechanizm demontowalny wraz z linka jest od spodu,niestety trzeba rozebrać tłumik ale nie jest to ciężka praca 4 śruby i wszystko schodzi,jak co na wiosnę ogarnę zdjęcia z wymiany,pozdrawiam

Real Ghost
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: czwartek, 19 stycznia 2017, 17:14
Renault: megane 1 ph 2
Silnik: 1.6 16 v

Re: [Megane I phII kombi 1.6 16v] Demontaz gałki zmiany biegów

Post autor: Real Ghost »

Witam ponownie niestety zdjęć nie wrzuciłem wymieniłem to ustrojstwo ze zdjęcia.Zaczynamy od spodu odkręcamy złącze rury aby odchylić na bok później dwie osłony aluminiowe i wtedy ukazuje nam się dojście do śrub na klucz 13 jest ich 4.Później wchodzimy do środka samochodu i demontujemy mieszek i odpinamy wtyczki.Później odpinamy pod maska linkę ze złącza kulowego ,wyjmujemy z blaszki dystansowej i wchodzimy ponownie pod spód samochodu.Musimy odkręcić jeszcze aluminiowa osłonę termiczna spod katalizatora,wychodzi ciężko i wtedy odkręcamy te 4 śruby i wyjmujemy od spodu cały lewarek z linka.Składamy wszystko w odwrotnej kolejności .Największy problem przysporzy nam ta osłona termiczna,ale po wypowiedzeniu wiązanki po łacinie wszystko składamy w całość i po wymianie.Może komuś się przyda w razie pytań ,pytać pomogę,pozdrawiam

ODPOWIEDZ