[Clio 2 lift] Blokada zapłonu - kontrolka immo świeci (nie miga)
: piątek, 7 maja 2021, 12:03
Dzień dobry
Mam problem z Clio 2 lift 2001r.
Rozładował się jakiś czas temu akumulator, ale zanim go naładowałem minęło parę dni. Po podpięciu akumulatora niestety nie mogę uruchomić auta
Non stop świeci się kontrolka immobilizera (nie mylić z miganiem)
Wspomnę także że przed rozładowaniem było wszystko dobrze.
Teraz co zrobiłem :
- Sprawdzałem na 2 kluczyki, wymieniłem baterie w kluczykach.
Jak wyciagnelem moduł z kluczyka to immo nie przyjmuje (miga kontrolka) jak przyłożę bliżej stacyjki moduł kluczyka to się odblokowuję - więc pierścień jest dobry.
- sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki.
- sprawdziłem masę (od klemy - do obudowy skrzyni biegów (chyba) 0,02 Ohma. - więc też powinno być dobrze, chociaż ta masa (plecionka) kiepsko wygląda.
- Napięcie akumulatora to 12,4V (w mojej astrze sprawdzałem to miałem 12,5V) więc też wydaje się być dobrze.
Nie podpinałem się kompem bo nie mam do tego dostępu, mechanik niestety nie chce dojechać by sprawdzić.
Jeden znajomy który twierdzi że miał taki sam objaw, powiedział żebym sprawdził wiązkę przewodów do komputera (nic nie znalazłem uszkodzonego)
Również powiedział że jak nie wiązka to trzeba przeinstalować program w komputerze (pytałem się o to elektromechanika i zaśmiał się)
Chłopaki proszę pomóżcie bo auto już stoi prawie miesiąc i nic nie mogę zrobić. Już ręce mi opadają
Z góry przepraszam jak cos źle napisałem ponieważ mechanikiem nie jestem
Miłego dnia
Pozdrawiam
Mam problem z Clio 2 lift 2001r.
Rozładował się jakiś czas temu akumulator, ale zanim go naładowałem minęło parę dni. Po podpięciu akumulatora niestety nie mogę uruchomić auta
Non stop świeci się kontrolka immobilizera (nie mylić z miganiem)
Wspomnę także że przed rozładowaniem było wszystko dobrze.
Teraz co zrobiłem :
- Sprawdzałem na 2 kluczyki, wymieniłem baterie w kluczykach.
Jak wyciagnelem moduł z kluczyka to immo nie przyjmuje (miga kontrolka) jak przyłożę bliżej stacyjki moduł kluczyka to się odblokowuję - więc pierścień jest dobry.
- sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki.
- sprawdziłem masę (od klemy - do obudowy skrzyni biegów (chyba) 0,02 Ohma. - więc też powinno być dobrze, chociaż ta masa (plecionka) kiepsko wygląda.
- Napięcie akumulatora to 12,4V (w mojej astrze sprawdzałem to miałem 12,5V) więc też wydaje się być dobrze.
Nie podpinałem się kompem bo nie mam do tego dostępu, mechanik niestety nie chce dojechać by sprawdzić.
Jeden znajomy który twierdzi że miał taki sam objaw, powiedział żebym sprawdził wiązkę przewodów do komputera (nic nie znalazłem uszkodzonego)
Również powiedział że jak nie wiązka to trzeba przeinstalować program w komputerze (pytałem się o to elektromechanika i zaśmiał się)
Chłopaki proszę pomóżcie bo auto już stoi prawie miesiąc i nic nie mogę zrobić. Już ręce mi opadają
Z góry przepraszam jak cos źle napisałem ponieważ mechanikiem nie jestem
Miłego dnia
Pozdrawiam