iparts></a>
<a href= francuskie

Renault Laguna a Megane

Masz dylemat...

Moderator: Grupa Moderatorów

kasik:)

Post autor: kasik:) »

Bizon pisze: 2.0 16V IDE ( F5R
chodziaz nie wiem jak ten silnik w lagunie to ja taki miałam w megane coupe i to był akurat najbardziej awaryjny silnik jaki moze byc..
dlatego musiałam sprzedac :(




dlatego chyba lepiej go sobie odpuscic :)

dimitry

Post autor: dimitry »

a SILNIK 2.0 16V ( F4R ) bede mogl chyba spokojnie zagazowac?

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Raczej nic nie stoi na przeszkodzie :). Osobiście w Scenicu mam ten silnik zgazowany i buja się dobrze (jak na 4-biegowy automat :P)
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

dimitry

Post autor: dimitry »

Nie pojechalem jednak ogladac auta :/ poniewaz wlasciciel mowi ze to 2004 rok, a po vinie jak byk widac ze to 2003 ... szukam dalej..

dimitry

Post autor: dimitry »

Co myslicie o silniku Moc: 125 KM (92 kW), Pojemność skokowa: 1800 cm3, benzyna ??

Awatar użytkownika
Bizon
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 294
Rejestracja: wtorek, 3 czerwca 2008, 20:54
Renault: Megane CC
Silnik: 2.0 PB
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Bizon »

dimitry pisze:a SILNIK 2.0 16V ( F4R ) bede mogl chyba spokojnie zagazowac?
można bez problemów :)
tylko w 2.0 16V IDE ( F5R ) nie ma takiej możliwości
dimitry pisze: Co myslicie o silniku Moc: 125 KM (92 kW), Pojemność skokowa: 1800 cm3, benzyna?
1.8 16V ( F4P ) to również sprawdzona konstrukcja i w zupełności wystarcza do Laguny
pozdrawiam
Tomek - Bydgoszcz

ODPOWIEDZ