Witam wszystkich
Zastanawiam sie nad zakupem Clio RS IV. Jechalem na jezdzie probnej modelem z zawieszeniem Cup - obnizone o 5mm i utwardzone o 15% - i oponami 18". Okazalo sie ze jest za twarde na miasto co w sumie nie bylo wielka niespodzianka
Czy ktos wie jak sprawdzi sie Clio RS z zawieszeniem sport i na felgach 17"? Przezyje codzienna jazde po miescie czy padnie za 2 lata? Bedzie odczuwalna roznica w stosunku do Cup? Bardzo prosze o rade - przyjemnosc boska z jazdy ale nie chce go wykonczyc na nierownej drodze.
Renault Clio RS
Moderator: Grupa Moderatorów
- kudlaty
- administrator
- Posty: 6063
- Rejestracja: poniedziałek, 26 maja 2008, 10:03
- Renault: Clio 4RS R19
- Silnik: M5Mt F3N
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Renault Clio RS
Różnica jest ogromna, ale... ja bym się skusił na tego CUPa tylko i wyłącznie dla pakietu Recaro. Z tego co wiem wersje bez CUP wychodzą na zwykłych cywilnych "kubłach". Zresztą dla samego CUPa warto + Recaro to już jest idealnie.
Zawieszenia nie zabijesz, chyba, że masz zamiar latać z kosmicznymi prędkościami i nie mijać ewentualnych nierówności, to wtedy każde zabijesz nawet w zwykłym pontoniastym 1.2. Ale dla precyzji prowadzenia w zakrętach warto na niektórych ulicach jechać wolniej
Zawieszenia nie zabijesz, chyba, że masz zamiar latać z kosmicznymi prędkościami i nie mijać ewentualnych nierówności, to wtedy każde zabijesz nawet w zwykłym pontoniastym 1.2. Ale dla precyzji prowadzenia w zakrętach warto na niektórych ulicach jechać wolniej
#7 kudlaty, Sebastian
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
Clio IV RS200, R19 Chamade
EX: R19, Megane Coupe, Megane II Sport, Kangoo III, Drugi Kangoo III, R11, Laguna III GT, Megane I Cabrio, Laguna III GT.
-
- Bywalec
- Posty: 11
- Rejestracja: sobota, 16 maja 2015, 13:37
- Renault: Megane GT
- Silnik: 2.0
Re: Renault Clio RS
A biorac pod uwage niewielka roznice cenowa w ogole bym nie celowal w zwyklego RS-a tylko od razu mysl o Trophy ... Inna skrzynia( modyfikowana wzgledem zwyklego Rs-a a +40% szybsza zmiana biegow robi robote i co najwazniesze to jest ta sama edc skrzynia ktora jest montowana w najwiekszym Renulcie Espace ( do +450Nm zamiast do +-300Nm jak w zwyklym RS), inne turbo( wieksze od zwyklego Rs-a) , polerowane doloty+ przebudowany uklad wydechowy, w pakiecie 18 felgi i lepsze zawieszenie od Cupowego + wyzsza moc . Wlasciwie od momentu kiedy wyszlo Trophy zakup zwyklej " cywilnej RS" stoi pod duzym znakiem zapytania biorac pod uwage pozniejsza odsprzedaz czy nawet sama kwote wyjsciowa. za pre pln wiecej dostajesz duuzo wiecej niz ma zwykly RS .