iparts></a>
<a href= francuskie

[Fluence 1.6 2013] - Przypadłości nowego wypustu.

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
smichalszwed

[Fluence 1.6 2013] - Przypadłości nowego wypustu.

Post autor: smichalszwed »

Witam , jak widać żadne forum nie jest opsypane tematami związanymi z tym modelem.
W tym temacie zamieszczę swoje uwagi dotyczące samego auta jak i ASO.

Parę uwag:

-U mnie np. prawy błotnik przedni jest źle spasowany ma szczeliny tak nie równe ze z doświadczenia które posiadam bym stwierdził ze był bity i składany na kolanie :]
-Jedna z z tych osłon słupka drzwi co w niższych wersjach jest czarna matowa ( ta pomiędzy przednia a tylna boczna szyba) jest skoszona i w miejscu kontaktu z uszczelka jest szpara na całej długości.
-Strzela mi coś w układzie kierowniczym jak parkuje , czyli skręcam kierownica w miejscu.
-Klocki mam luźne bo jak serwis stwierdził taki maja luz fabryczny i nic nie poradzą i jak hamuje pierwszy raz do tylu lub potem do przodu to strzela.Poza tym piszczą jak głupie , raz pojechałem je dotrzeć ale to wina po prostu braku smaru pod klockiem i/lub braku gumowych oklein na klockach.
-Osłona termiczna pod autem wpada w rezonans przy specyficznym przedziale obrotów, głównie jak ruszam z miejsca i silnik jest pod obciążeniem. Raz już mi to robili .
-Ostatnio brat zapomniał się że drzwi w tym aucie "zamykają się same" i nie złapał ich , tak trzasnęły ,że zaczęło coś brzęczeć przy basowych utworach. Z tego powodu rozbieram cale drzwi i wygłuszam i wymieniam głośniki.
-Na dodatek przy odbiorze auta ojciec zauważył ,że prawy błotnik ma wybrzuszenie i światło się załamuje na nim . Mieli załatwić speca co to wyciągnie bez ingerencji w lakier i tak czekam od nowości. Fakt ,że to już problem z salonem , jak znajdę czas to zrobię lekką aferę bo takiego lecenie z Klimtem w wała nie widziałem dawno . 3 razy byłem u nich i przepraszali mnie ,to wyjechał na urlop i przekazał komuś, to paluszek bolał i to już się więcej nie powtórzy.

Postanowiłem napisać w tej sprawie E-maila do Renault polska jak i salonu gdyż nie chciało mi się kolejny raz jechać osobiście.
Reakcja była natychmiastowa a wczoraj byłem zostawić auto.Okazało się ,że jest jakiś OTS , jakaś akcja serwisowa która obejmuje właśnie układ kierowniczy. Dostałem Clio Grandtour w zastępstwie .
Przed chwilą telefon odebrałem z salonu , pan wyjaśnił ,że auto gotowe do odbioru i części niezbędne do wykonania napraw w aucie zamówione (?) .Na miejscu dowiem się reszty.
Oddając auto zgłosiłem problemy z tego tematu , zobaczymy jak się spiszą.

6-10-2013
Odebrałem auto , mam czekać na telefon, zamówili nową kolumnę kierowniczą i coś tam od kanapy bo zgłaszałem ,że było poluzowane. Mało jeździłem ale od razu mogę powiedzieć ,że klocki piszczą jeszcze bardziej a były czyszczona tarcze i klocki i już nie piszczały według pana.
Osłona pod autem na razie cicho.
Przy następnej wizycie jak będą mi robić tą kolumnę kierowniczą ,będę nalegał aby wymienili mi klocki na takie bez luzu i piszczenia.

22-11-2013
Aktualizując poprzedni update, zgłoszone przeze mnie usterki występowały ponownie. Blacha tłukła się dalej, klocki piszczały. Zostawiłem auto pod koniec października nie ma go już miesiąc prawie i zastępcze renault clio grandtour znam na wylot.
W między czasie prosiłem salon o podanie średnicy otworu centrującego piasty aby moc felgi zakupić.
Pan powiedział ,że takich danych nie posiadają i będzie trzeba zdjąć koło i zmierzyć.
Prosiłem o dopisanie , iż klient wymaga wymiany klocków na nowe , nie mam zamiaru zgłaszać tego problemu 4 raz.
Do tego zgłosiłem odstającą tapicerkę deski rozdzielczej w miejscu spotykania się deski rozdzielczej z drzwiami kierowcy.
Po kilkukrotnym przekładaniu terminu odbioru auta jadę zaraz po pracy odebrać auto, pewnie będę miał nie lada historie do opisania.

25.11.2013
Naprawili 3 rzeczy:
Przekładnie/kolumnę ( spawy okazuje się są fabryczne)
odstającą cześć tapicerki deski
i skoszony słupek/zbierak
Reszta dalej jak była. Klocki piszczą jeszcze bardziej, zerwane mocowanie kanapy mimo zamawiania części do niej nie została naprawiona. Osłona brzęczy dalej pod autem. Nie wiem co robić dalej. Nie chcę znowu jeździć clio.. Bardzo głupio ,że nie odbyłem jazdy próbnej z osobą z serwisu. Radzę takie coś praktykować.
Na razie przemyślę co dalej robić ,kiedy to zgłosić i na jakich warunkach. Ale zaczynamy dochodzić do pewnych zachowań perfidnych i celowych jak zamówione rzeczy nie są montowane a ja się podpisuje przy odbiorze auta na papierze z nieznaną treścią wypełnioną pismem lekarskim. Oczywiście nie mogę dostać kopi, bo chciałem.

Temat będę uaktualniał edytując pierwszego posta.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 25 listopada 2013, 22:25 przez smichalszwed, łącznie zmieniany 4 razy.

Hawaii

Re: [Fluence 1.6 2013] - Przypadłości nowego wypustu.

Post autor: Hawaii »

Mam nadzieję, że te przypadłości które opisałeś to odosobniony przypadek.
Ja odebrałem swojego Fluenca na koniec września i jedynie do czego mogę sie doczepić to przekłamania wskaźnika paliwa.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
patrys4891
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2337
Rejestracja: wtorek, 26 czerwca 2012, 22:35
Renault: Safrane phII
Silnik: 2,9 V6 24V
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Fluence 1.6 2013] - Przypadłości nowego wypustu.

Post autor: patrys4891 »

ciekawe rzeczy.
Czekam na dalszy ciąg :)
Obrazek

smichalszwed

Re: [Fluence 1.6 2013] - Przypadłości nowego wypustu.

Post autor: smichalszwed »

Hawaii pisze:Mam nadzieję, że te przypadłości które opisałeś to odosobniony przypadek.
Ja odebrałem swojego Fluenca na koniec września i jedynie do czego mogę sie doczepić to przekłamania wskaźnika paliwa.
pozdrawiam
Nie będąc samolubnym, też mam taką nadzieję... Co do paliwa to tyczy się całej nowej rodziny Megane z tego co da się ostatnio wyczytać.

smichalszwed

Re: [Fluence 1.6 2013] - Przypadłości nowego wypustu.

Post autor: smichalszwed »

Wszystko w porządku , widziałem zdjęcia od innego użytkownika Fluence PHII - jest tak samo.
Proszę was koledzy forumowicze o szybka odpowiedź w tej sprawie!
Odebrałem auto z teoretycznie wymienioną kolumną kierowniczą , jednak ku mojemu zdziwieniu jest ona spawana w 2 miejscach. Martwię się o bezpieczeństwo!
BARDZO bym prosił o zamieszczeniu zdjęć waszych przekładni , we fluence wystarczy się schylić pod kierownice , przekładnia jest nie zabudowania może i w Megane jest tak samo.
U mnie wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ