iparts></a>
<a href= francuskie

[Koleos 2.5 benzyna] Obroty na biegu jałowym

Moderator: Grupa Moderatorów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mner
Bywalec
Bywalec
Posty: 23
Rejestracja: środa, 17 lutego 2016, 14:20
Renault: Koleos
Silnik: 2,5

[Koleos 2.5 benzyna] Obroty na biegu jałowym

Post autor: mner »

Czy orientuje się może ktoś w jaki sposób regulowane są wolne obroty w wersji 2.5 benzyna? Nie widzę tam żadnego silnika krokowego.... chyba że źle zaglądałem to prosiłbym o wskazówki w tym temacie.

BlackRaven
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1337
Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
Renault: Laguna Coupe
Silnik: 2.0 Dci

Re: Obroty na biegu jałowym 2.5 benzyna

Post autor: BlackRaven »

Elektryczna przepustnica. Wyczyść ją
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie

Awatar użytkownika
mner
Bywalec
Bywalec
Posty: 23
Rejestracja: środa, 17 lutego 2016, 14:20
Renault: Koleos
Silnik: 2,5

Re: [Koleos 2.5 benzyna] Obroty na biegu jałowym

Post autor: mner »

Czy w tym celu muszę ją wyjąć? Czy wystarczy od strony przepływomierza tylko wyczyścić?
Czy przy użyciu takiego czegoś

"Liqui Moly Pro-Line Preparat do Czyszczenia Przepustnicy"

i zgodnie z instrukcja do niego załączoną byłoby wystarczająco?

Instrukcja zastosowania wygląda tak:
“Sposób użycia:
Zdjąć przewód doprowadzający powietrze do przepustnicy
Zaaplikować preparat przy wyłączonym silniku
Odczekać 2 min i uruchomić silnik bez montowania przewodu dolotowego
Zwiększyć obroty do 2 tys/min (nie przekracza 2,5 tys obrotów/min)
Ponownie zaaplikować preparat
Powtarzać aż do uzyskania żądanego efektu"

BlackRaven
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1337
Rejestracja: poniedziałek, 30 grudnia 2013, 22:41
Renault: Laguna Coupe
Silnik: 2.0 Dci

Re: [Koleos 2.5 benzyna] Obroty na biegu jałowym

Post autor: BlackRaven »

Są 2 drogi
1 ktoś włącza zapłon bez uruchamiania silnika naciska gaz i jeśli przepustnica się uchyli to Ty szmatką na palcu nasączoną np. benzyną czyścisz ścianki przy listku przepustnicy w miejscu gdy jest w pozycji zamkniętej to miejsce będzie najbardziej brudne.
2 Na wyłączonym całkowicie zapłonie jedną ręką DELIKATNIE uchylasz przepustnicę i czyścisz drugą ręką jak w pkt. 1
Im brudniejsze to miejsce tym sterownik będzie musiał się bardziej zaadoptować po czyszczeniu więc jak odpalisz po wszystkim to daj silnikowi popracować na wolnych do nagrzania niech złapie nowe nastawy. Im więcej brudu tym zmiana będzie większa. Puryści powiedzą że czyści się całość ale podany przeze mnie sposób to taka robota na szybko jednak skuteczna.
Walka z rakiem została przegrana. Odeszła lepsza połowa mnie

ODPOWIEDZ