Witam kolegów
Jestem świeżym użytkownikiem Mastera III 2.5dci kontener + winda rocznik 2003.
Po zakupie leciałem na pusto z Krakowa do Szczecina. Moje odczucia dot silnika: ładnie idzie
1,2,3 na 4biegu - już gorzej ale wkręca się do 3 tyś obrotów a po włączeniu na 5 brak mocy i jakiego kolwiek przyśpieszenia. leciałem 110-120 na pusto ale żeby osiągnąć taka prędkość na 3 i 4 biegu cisnąłem do 3,3tyś i dopiero po uzyskaniu 110-120 wrzucałem na 5-y bieg i gaz w podłogę. Dalej nie szedł mimo autostrady
Prośba do użytkowników podobnego sprzętu czy wg mojego opisu wszystko z samochodem jest ok? Jeszcze nie jechałem nim w trasę przy obciążeniu. Ogólnie do 60-80 km na godz żyleta. Ładnie idzie ale na 4 i 5 biegu marnie jakoś. Chciałbym żeby ktoś z kolegów dał info czy tak się tym jeździ czy jednak z opisu wynika, że silnik jakiś słaby. Wiem, że to nie wyścigówka i nie chce nim latać nawet z takimi prędkościami tylko jestem ciekawy czy wszystko z silnikiem ok
Będę wdzięczny za podpowiedzi. Przy okazji gdzie jest w Szczecinie jakiś tani clip?
pozdrawiam
Tomasz Hopfer
[Master 2.5 dci] coś słabo idzie
Moderator: Grupa Moderatorów
[Master 2.5 dci] coś słabo idzie
Ostatnio zmieniony czwartek, 9 września 2010, 15:49 przez cnproject, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maciek R4
- KLUBOWICZ
- Posty: 1297
- Rejestracja: czwartek, 22 maja 2008, 21:07
- Renault: Espace IV + Modus
- Silnik: 2.0T + 1.2 16v
- Lokalizacja: WOT
nie w Masterze, a w LT (z szafką) miałem podobnie, ze szedł do pewnej prędkości a potem można było "zdrowaśki" klepać, a wzrostu prędkości jak nie było tak nie było...
pomogła wymiana przepływomierza, filtrów (olej, paliwo), wymiana wszystkich przewodów podciśnieniowych od sterowania turbiny, sterownika turbiny i przeregulowanie zaworu na turbinie...od tamtej pory auto jeździ nawet z ładunkiem do tych 130...co prawda nie tak jak kiedyś, ale ma już 1,5mln km
pomogła wymiana przepływomierza, filtrów (olej, paliwo), wymiana wszystkich przewodów podciśnieniowych od sterowania turbiny, sterownika turbiny i przeregulowanie zaworu na turbinie...od tamtej pory auto jeździ nawet z ładunkiem do tych 130...co prawda nie tak jak kiedyś, ale ma już 1,5mln km
za duży obrazek
Re: [Master 2.5 dci] coś słabo idzie
moga być zawalone filtr paliwa i powietrza to przewaznie fura muli, wyczyśc zawór EGR - czasami to pomaga. u mnie w masterku wszytsko ładnie chulało ale przyszedł mi pomysł zeby wyczyścic EGR i sam sie dziwiłem co fura potrafi
- VoN
- administrator
- Posty: 5807
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
- Renault: Koleos II 4x4 Initia
- Silnik: 2.0 DCi 175KM
- Lokalizacja: Kutno
- Kontakt:
Re: [Master 2.5 dci] coś słabo idzie
Dokładnie też bym od czyszczenia EGR zaczął... Jak to zrobić masz opisane www.klubrenault.pl>Technika>Porady>Czyszczenie zaworu EGR w DCI by Martinez.
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Megane IV HB 1.5 DCI i wszystko jeździ