Witam koledzy zwracam się do Was z prośbą czy może ktoś miał taki problem.
Trafic 2007 2.5 146km
Brak mocy ale nie całkowity
Bus stoi już 3 tydzień u mechanika i nie może znaleźć przyczyny
Brak błędów , przepływomierz sprawny , turbo pompuje , węże całe, jedno co dopatrzył się mechanik to że ma zadane 330 barów cisnienie i nie przełącza na większe mówi że powinno po dodaniu gazu ponad 1000 być A jedzie cały czas na 330 -345 . Koledzy gdzie może tkwić błąd proszę o pomoc.
Ps.
Mówił mi jeszcze że może być sonda lub sterownik silnika ale nie wie.
szukanie usterki po omacku to najbardziej wkur... robota chyba sami o tym dobrze wiecie ,
proszę o pisanie ewentualnych wskazówek które mogą nam sie przydać
Z góry dziękuję za odp
[Trafic 2.5] Problem ciężki do namierzenia
Moderator: Grupa Moderatorów
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 21 marca 2020, 07:07
- Renault: Trafic
- Silnik: 2.5
-
- Bywalec
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota, 21 marca 2020, 07:07
- Renault: Trafic
- Silnik: 2.5
Re: [Trafic 2.5] Problem ciężki do namierzenia
tu cytuje słowa mojego mechanika które mi jeszcze powiedział dzis
,, Silnik na obrotach 2691 sterownik silnika ustawia ciśnienie zadane na poziomie 330 bar a powinien zwiększyć ciśnienie przynajmniej do około 1000 bar
Turbina utrzymuje zadane ciśnienie doładowania jak na zdjęciu a samochód nie ma mocy i nie generuje żadnych błędów. co może być powodem że EDC nie podnosi ciśnienia zadanego.
I dodaje zdjecia -
,, Silnik na obrotach 2691 sterownik silnika ustawia ciśnienie zadane na poziomie 330 bar a powinien zwiększyć ciśnienie przynajmniej do około 1000 bar
Turbina utrzymuje zadane ciśnienie doładowania jak na zdjęciu a samochód nie ma mocy i nie generuje żadnych błędów. co może być powodem że EDC nie podnosi ciśnienia zadanego.
I dodaje zdjecia -
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Bywalec
- Posty: 3
- Rejestracja: poniedziałek, 1 marca 2021, 19:32
- Renault: Trafic
- Silnik: 2,5 DCi 135KM
Re: [Trafic 2.5] Problem ciężki do namierzenia
Sprawdź przewód przy sterowniku do podciśnienia