[Master 2.3 150 11rok] Przy 90 pali 15l/100km przy 110 20l/100km
: piątek, 22 lutego 2019, 18:54
witam zakupiłem Renault Mastera z Leasingu przebieg 220tyś km silnik M9T 678
przejechałem nim 700km z lublina pod szczecin, palił z plandeką ok 11l po zdjęciu zabudowy czyli minus dobre 300 -400Kg auto pali jak bym tak naprawdę z 4 zabudowy dołożył.
po 2 tygodniach użytkowania auto zaczęło nadmiernie palić (jak w temacie)
brak jakichkolwiek błędów w sterowniku sprawdzany CLIPem i Gutmannem,
co zrobiłem do tej pory,
wymieniłem przepływomierz oraz zawór EGR (oryginał Renault !!) dalej nic,
zlałem paliwo bo myślałem ze może słabej jakości (stacja Orlen) nalałem v-power Shell i bez zmian,
odkręcałem katalizator bo wskazówkę dostałem że może to być to .... bez zmian,
auto nie dymi nawet minimalnie !!
objawy mi podejrzane (piszę tak bo nie miałem nigdy mastera)
czasem wskakuje jak by na ssanie na wolnych pod 1000 obrotów.
ma ktoś jakiś pomysł bo na ślepo nie chcę już ładować gotówki w to auto ????
z góry dziękuję i pozdrawiam.
przejechałem nim 700km z lublina pod szczecin, palił z plandeką ok 11l po zdjęciu zabudowy czyli minus dobre 300 -400Kg auto pali jak bym tak naprawdę z 4 zabudowy dołożył.
po 2 tygodniach użytkowania auto zaczęło nadmiernie palić (jak w temacie)
brak jakichkolwiek błędów w sterowniku sprawdzany CLIPem i Gutmannem,
co zrobiłem do tej pory,
wymieniłem przepływomierz oraz zawór EGR (oryginał Renault !!) dalej nic,
zlałem paliwo bo myślałem ze może słabej jakości (stacja Orlen) nalałem v-power Shell i bez zmian,
odkręcałem katalizator bo wskazówkę dostałem że może to być to .... bez zmian,
auto nie dymi nawet minimalnie !!
objawy mi podejrzane (piszę tak bo nie miałem nigdy mastera)
czasem wskakuje jak by na ssanie na wolnych pod 1000 obrotów.
ma ktoś jakiś pomysł bo na ślepo nie chcę już ładować gotówki w to auto ????
z góry dziękuję i pozdrawiam.