Strona 1 z 1

[Master 3.0 DCI 136KM] Przy 1800RPM Szarpie

: niedziela, 3 lutego 2019, 22:41
autor: lukpan52
Witam szanowne grono.
Mam problem z Masterem 3.0 DCI ZD30. Mianowicie, jak silnik lekko złapie temperaturę, silnik nie może wejść na obroty. Aby dało się jechać trzeba się pilnować by nie przekraczać 1800RPM, jak sie depnie więcej gwałtownie szarpie i zapala się check i stop na chwilę i gaśnie. Auto zapala od kopa. Podmieniane były wtryskiwacze i dalej to samo. Błędów w ECU brak. Jedyne co jeszcze mi przychodzi do głowy wadliwy EGR lub uszkodzona wiązka między ECU a silnikiem . Czy ktoś mógłby doradzić. Co z tym fantem zrobić?

https://www.youtube.com/watch?v=bE-ggU6ztdM praca mojego motoru

Re: Renault Master 3.0 DCI 136KM przy 1800RPM Szarpie

: poniedziałek, 4 lutego 2019, 07:23
autor: Maciej R21
Czy cały układ paliwowy po stronie niskiego ciśnienia sprawdzony ? 90% usterek jest właśnie tu , a wszyscy zabierają się od dupy strony czyli wtrysków.

Re: Renault Master 3.0 DCI 136KM przy 1800RPM Szarpie

: poniedziałek, 4 lutego 2019, 13:07
autor: Japan
Może to pompa. Sprawdź ciśnienie paliwa na pompie :) Sprawdź ten link http://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/ ... wtryskowej może cokolwiek ci pomoże :)

Re: Renault Master 3.0 DCI 136KM przy 1800RPM Szarpie

: wtorek, 5 lutego 2019, 00:00
autor: lukpan52
jutro to sprawdzę i napiszę, do poprzednika, układ niskiego ciśnienia sprawdzony

Re: [Master 3.0 DCI 136KM] Przy 1800RPM Szarpie

: czwartek, 21 lutego 2019, 23:13
autor: lukpan52
A więc tak zabaw ciąg dalszy. Zmieniłem bo mam dostęp do części , zmieniony czujnik ciśnienia na rampie, Regulator na pompie dalej chodzi źle. Na wolnych obrotach ciśnienie jest ok 440 bar zać przy ok 2k RPM 1200 Bar, czy takie ma być ? oczywiście kiedy silnik zaczyna trząść ciśnienie się zmienia tak 1100 -1300

Re: [Master 3.0 DCI 136KM] Przy 1800RPM Szarpie

: piątek, 10 maja 2019, 00:47
autor: lukpan52
Wymiana pompy wysokiego ciśnienia, rozwiązała problem. Temat zamknięty