Strona 1 z 1

[Master I 01r] powietrze na wtryskach

: czwartek, 14 czerwca 2018, 07:59
autor: dahoogsxr
witam, mam problem z masterem 01r 2.2dci mianowicie na przelewach z ropa leci powietrze, przez co auto odpala i gasnie, gdzie moze zasysac powietrze?. Byl zerwany rozrzad, naprawiona glowica, ustawiony na blokadach, przed zlozeniem spuszczony olej z popychaczy. Wszystko zlozone, auto odpala, pochodzilo 20min, popychacze nabily olej a po chwili mocne stukanie, cos jak zawor o tlok ale nie ma kolizji. Na plaku chodzi cicho, podlaczasz wtryski klepie. 4 strzykawki 100ml idealnie wpinaja sie w miejsce przelewow, napelniaja sie rowno ale bardzo duzo powietrza idzie z paliwem, tutaj upatruje problem z praca, ale co moglo sie wydarzyc? jest jakas zlota rada w tej jednostce?
wykluczylem filtr paliwa, podalem juz paliwo bezposrednio z baku na pompe i to samo. Wiem, ze moze to byc rozszczelniona pompa a nawet uszkodzony wtryskiwacz w ten sposob ze tlok tloczy przez niego sprezanie wstecz (taki przypadek juz widzialem) ale moze jest jakas prosta rada. Dzieki za podpowiedzi

Re: [Master I 01r] powietrze na wtryskach

: piątek, 15 czerwca 2018, 06:49
autor: Maciej R21
Szwagier miał to samo w 1,5 DCI. Wymienił wszystkie węże jakie tylko mógł , łączenie z tymi w zbiorniku. Długo się próbował oszukiwać , ale i tak skończyło sie na regeneracji wtrysków . Ot takie oszczędne diesle :)

Re: [Master I 01r] powietrze na wtryskach

: sobota, 16 czerwca 2018, 03:09
autor: HFaudio
Jak było rozbierane wszystko to sprawdź czy filtr paliwa nie jest zapowietrzony. W filtrze jest również zaworek do odpowietrzania a jak w nim nie trzyma oring to też zaciąga lewe powietrze to samo działo się u ojca w 1.9dci po uszczelnieniu od razu ok było. Sprawdź również oringi w całej puszce od filtra jak i również inne połączenia wężyków.