Witam
Pacjent to Master 3.0dci 140km (nissan) przebieg nieznany. Samochod jest rozłączany podczas jazdy przez komputer, to znaczy silnik gaśnie i trzeba się zatrzymać by go odpalić, po za tym jeździ normalnie. Problem najczęsciej występuje na zimnym silniku. Zczytałem błędy DDT2000, może ktoś mi pomoże od czego zacząc dalszą diagnoze.
http://metalmat.proste.pl/images/a/zielony%20rem.htm
http://metalmat.proste.pl/images/a/zielony%20rem2.htm
No i co udało mi się przetłumaczyć:
1)Główny błąd:
Régulation de pression rail - Regulacji ciśnienia szyny
Błędy w tym module:
Valeur de régulation insuffisante - Niedostateczna kontrola wartość
Pression insuffisante grave - Wystarczająco poważne ciśnienie
Dépassement pression rail mini - Ciśnienie na szynie mini przekroczona
circuit ouvert -obwód otwarty
2)Główny błąd:
Capteur température d'eau- Czujnik temperatury wody
Błędy w tym module:
circuit ouvert ou court circuit au plus batterie - obwód otwarty lub zwarcie do akumulatora
3)Główny błąd
Capteur température d'air - Czujnik temperatury powietrza
Błędy w tym module:
circuit ouvert ou court circuit au plus batterie - obwód otwarty lub zwarcie do akumulatora
4)Główny błąd:
Capteur pression rail- czujnik ciśnienia szyny
Błędy w tym module:
circuit ouvert ou court circuit au plus batterie - obwód otwarty lub zwarcie do akumulatora
Proszę o pomoc.
[Master 3.0dci 2004] rozłacza podczas jazdy
Moderator: Grupa Moderatorów
[Master 3.0dci 2004] rozłacza podczas jazdy
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 2 kwietnia 2012, 17:16 przez Sidenis, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Na przyszłość pamiętaj o nawiasach kwadratowych w tematach działu technicznego.
Powód: Na przyszłość pamiętaj o nawiasach kwadratowych w tematach działu technicznego.
-
- Forumowicz
- Posty: 158
- Rejestracja: niedziela, 3 kwietnia 2011, 06:44
- Renault: VelSatis phII ASB
- Silnik: 2.2
Re: [Master 3.0dci 2004] rozłacza podczas jazdy
osobiście bym się czepił regulatora ciśnienia na pompie i sprawdził czujnik ciśnienia szyny
Re: [Master 3.0dci 2004] rozłacza podczas jazdy
Witaj,
ZD3 i mnie uraczyło podobną sytuacją.
Na listwie wtryskowej spróbuj dokręcić czujnik (u mnie sytuacja zbiegła się z wyciekiem paliwa), następnie sprawdź filtr paliwa bo gdy paliwo zimne to gęste, jeśli zbyt gęsto to słabo podaje. Najlepiej w ogóle obudowę filtra przeczyścić. Ja po kupnie auta istne błoto wygrzebałem. A na dobry początek to zobacz czy akumulator dobrze podłączony, te klemy jak się wyrobią to spadają lub słabo prąd przepuszczają.
Raz spotkałem się w 2.5 u kumpla z pracy z identyczną sytuacją w momencie kiedy miał poniżej 3 kresek paliwa. Dziwne. Po wymianie szyny oraz czujnika problem ustał.
ZD3 i mnie uraczyło podobną sytuacją.
Na listwie wtryskowej spróbuj dokręcić czujnik (u mnie sytuacja zbiegła się z wyciekiem paliwa), następnie sprawdź filtr paliwa bo gdy paliwo zimne to gęste, jeśli zbyt gęsto to słabo podaje. Najlepiej w ogóle obudowę filtra przeczyścić. Ja po kupnie auta istne błoto wygrzebałem. A na dobry początek to zobacz czy akumulator dobrze podłączony, te klemy jak się wyrobią to spadają lub słabo prąd przepuszczają.
Raz spotkałem się w 2.5 u kumpla z pracy z identyczną sytuacją w momencie kiedy miał poniżej 3 kresek paliwa. Dziwne. Po wymianie szyny oraz czujnika problem ustał.