gadzety francuskie

Co zrobić, aby samochód nie zamarzł?

Czyli o wszystkim i o niczym/Off Topic

Moderator: Grupa Moderatorów

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

PiasQ pisze:e może jakiś sposób bezgarażowy na uruchomienie auta?
zaprowadz go na godzinkę do podziemnego parkingu jakiegoś marketu...
tam od spalin zawsze jest minimalnie na plusie ;)

Baron

Post autor: Baron »

na pych go nie odpalaj.... Szkoda męczyć Włoszkę.

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

PiasQ...a to Lancia Ci zamarzła?
kiedy ostatnio filtr paliwa wymienaiłeś?

Awatar użytkownika
jahoo
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 127
Rejestracja: wtorek, 27 maja 2008, 10:09
Lokalizacja: [3M]iasto
Kontakt:

Post autor: jahoo »

Jeśli to wina paliwa (wydzieliła się parafina z ON) to `na pych` nic nie zrobisz.
Na pych tylko jak rozrusznik się skończył, jeśli bateria to najbezpieczniej przez kabelki i dobrego sąsiada ;)
Grupa [3M]iasto
Safrane 3.0V6 phI

Awatar użytkownika
Vargas
Weteran
Weteran
Posty: 1956
Rejestracja: niedziela, 8 lutego 2009, 20:19
Renault: Magane II phII Grand
Silnik: 1.6 16v
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Vargas »

Chłopaki a może pomóc zabezpieczenie akumulatora np. styrobianem? słyszałem że w mrozy aku traci jakieś 60% mocy. Ojciec przy swoim nissanie obłożył ze wszystkich stron właśnie styropianem i odpala bez problemu, a mi odpala za 3 razem oczywiście bez żadnego ocieplacza. Nie wiem czy to jakiś zbiek okoliczności czy faktycznie coś w tym jest. Fałsz czy prawda? pytanie do pogromców mitów lol
"Nie konwersuj z debilem, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem..."

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

coś w tym jest... napewno nie zaszkodzi ale jak bateria jest zdrowa to w największe mrozy odpalić musi.. we fiacie który zawsze stoi na podjeżdzie przed domem jest 3 letnia bateria i w największe mrozy (nawet -25st C) odpala aż miło ;)

Adam R25
Oklejony
Oklejony
Posty: 1691
Rejestracja: środa, 25 marca 2009, 21:10
Renault: R 25
Silnik: 2.2 Pb
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Adam R25 »

są takie specjalne, ocieplane torby na akumulatory. Styropian jest raczej łatwopalny - więc chyba lepiej nie
Obrazek

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

Tak Lancia właśnie, filtra paliwa nie wymieniałem jeszcze :/, ale przedwczoraj w większy mróz mi odpalił (paliwo z Neste), dzisiaj po ON Ultimate mi nie odpalił :/.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

blondas
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 1316
Rejestracja: środa, 28 maja 2008, 22:48
Renault: Renault 19
Silnik: 1,8
Lokalizacja: kocialin

Post autor: blondas »

to ile było na minusie u ciebie?

Baron

Post autor: Baron »

Łukasz to masz gdzie i jak go podciągnąć do ogrzania? Pamiętaj, żebyś nie skusił się go na pych zapalać. Janek powiedział dlaczego i po prostu bez sensu Włoszka by się męczyła...

tomasidlo

Post autor: tomasidlo »

Coś z tym paliwem jest. Renia odpalała dobrze, zalałem Statoil' Gold i d..., Gdy już odpaliłem i przejechałem ok. 300 km zalałem Orlena i na drugi dzień gorzej, ale odpaliła. Wypalę to paliwo i zaleję nowego, pytanie tylko czy znów nie nadzieję się na badziewie

Awatar użytkownika
PiasQ
KLUBOWICZ
KLUBOWICZ
Posty: 2631
Rejestracja: środa, 21 maja 2008, 14:12
Renault: Talisman TCe 200
Silnik: 1.6T
Lokalizacja: Rumunia :)

Post autor: PiasQ »

zaledwie -12 ...
Mam dwie opcje - albo znajomy podholuje mnie na podziemny do Eclerka, później kupię filtr paliwa w razie czego i wymienię.
Druga opcja to hol do serwisu Fiata (bliżej) i od razu wymiana filtra :P.
Pozdrawiam ;)
Łukasz
Nie dziękuj za pomoc, pomóż innym, wchodząc TUTAJ

Awatar użytkownika
Snake
Moderator
Moderator
Posty: 4125
Rejestracja: środa, 7 stycznia 2009, 14:22
Renault: Meg CC Scenic I E34
Silnik: 1.6-1.6-2.0
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Snake »

Bez kitu z tymi paliwami to dziwne rzeczy się dzieja. Mi nie odpalał,zawsze leję 98 albo shell albo orlen. Teraz dolałem 98 Ultimate BP i od 3 dni odpala przy mrozach szok
...Dobrze pamiętam wszystkie nieszczere twarze
Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem
Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim...

Awatar użytkownika
VoN
administrator
administrator
Posty: 5751
Rejestracja: wtorek, 20 maja 2008, 20:55
Renault: Koleos II 4x4 Initia
Silnik: 2.0 DCi 175KM
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: VoN »

W kangoo, traficu, koleosie lejemy Ultimate Diesel, w Lagunie też Ultimate 98 i wszystkie odpalają :) W Lublinie II lejemy zwykłe ropsko i dupa stoi i pewnie bedzie stal do wiosny :)
Pozdrawiam #1 VoN
Mój Garaż!
Koleos II Initiale Paris 2.0 DCI, Koleos I Privillage 2.0 DCI, Laguna II phII Esperience 2.0 16v, Kangoo Express 1,5 DCI, Trafic 1,9 DCI, Peugeot Partner 1.6, Kawasaki Vulcan 800 Classis, Fiat Panda
Obrazek

Baron

Post autor: Baron »

zawsze lałem najzwyklejszą ropę nawet do Meganki 1.9dCi i zeszłej zimy (czy 2 zimy wstecz już nie pamiętam) przy -23C Megi zagadał bez zająknięcia! Nigdy też nie miałem (odpukać) problemów z wtryskami. Także powiem wam NIE zależy to od marki , a po prostu konkretnej stacji. Gdzieś w sąsiednim temacie była mowa, że Lukoil jest straszna. Przez lata lałem często, auta w rodzinnej firmie też (w tym tankowałem modowane TDI PD, dCi) i nigdy nie było nic z Lukoila. Z kolei w całym Trójmieście swojego czasu najgorsze paliwo było na dużym Statoilu przy głównej ulicy. Na wszystkich forach było głośno i tak było przez lata. Naprawdę marka nie ma różnicy. Trzeba mieć zaufaną stację i tyle.

ODPOWIEDZ